Az E-asszisztencia nagyszerű lehetőség azon cégek számára, amelyek költséghatékonysági vagy egyéb szempontból nem kívánnak irodát fenntartani. Ezek általában olyan területen tevékenykedő kis- és középvállalkozások, ahol nem fontos a fizikai jelenlét, mivel nem fogadnak ügyfeleket, üzlettársakat irodájukban. Lehetséges, hogy nincs annyi asszisztensi feladat, ami kitöltene egy munkaidőt, és csak alkalmi segítséget keresnek.
Az E-asszisztencia legnagyobb előnye, hogy nincs helyhez vagy időhöz kötve, az E-munkatárs bárhol, bármilyen napszakban dolgozhat. Nincs szükség személyes találkozóra sem, mivel a feladat kiadása, és az anyagok megküldése is interneten keresztül történik. Ez egy olyan távmunka lehetőség, mely azoknak ajánlott, akik titkársági tapasztalattal rendelkeznek, és szeretik a gyors, alapos munkát.
A megbízó profiljától függően a virtuális asszisztens a feladatok széles spektrumát végzi. Leggyakoribb feladatkörei: adminisztratív teendők ellátása, gépelés, szövegformázás, előadások és egyéb dokumentumok előkészítése, fénymásolás, CD és DVD írás, levelezés, archiválás, naptárszolgáltatás, internetes keresés. Bizonyos E-asszisztensek a klasszikus titkárnői feladatok ellátására is képesek: telefonos ügyeletet tartanak, az adott cég nevében mutatkoznak be a hívó félnek, valamint rögzítik az üzeneteket.
A jó virtuális asszisztens rugalmas, kiválóan kezeli a Word és Excel programokat, szívesen dolgozik önállóan és jó problémamegoldó képességgel rendelkezik. Idejét képes a lehető leghatékonyabban beosztani, meghatározni a prioritásokat és annak megfelelően dolgozni. Ügyes szervező és munkájára igényes, addig dolgozik, amíg maradéktalanul meg nem felel a megbízó elvárásainak.
Szeretnék bövebb tájékoztatást kérni a munkáról.
Köszönöm.
Bővebb tájékoztatást szeretnék kérni a munkáról. Köszönöm.